Maandagavond is het Nijhuis.net update avond. Dat zijn zware avonden en daarom mag ik de dag erna wel kalm aan doen. De boog kan nu eenmaal niet altijd gespannen zijn.
De volgende onderwerpen passeren de revue in het CasaNews:
- De Huiscolumnisten, zowel Tanja over Dwayne-2 als Harry over griepperikelen hebben een verhaal ingeleverd. Hiermee wordt mijn eigen taak een stuk lichter.
- Chica Explosion, op 10 april bezochten maarliefst 1647 mensen de Chica Archivos. Via via kwam een lezer (kijker) terecht op Nijhuis.net en gaf als commentaar dat deze site (mijn trots!) door een of andere n00b met Frontpage in elkaar was geklungeld. Nu wist ik helemaal niet wat een n00b is, afgezien dan van het begin van een generatiekloof. Gelukkig mailde ex-stagiaire Bas R. uit Raalte mij dat ik voor beginneling werd uitgemaakt. Nou ja, toen ik met die site begon lag de betreffende reageerder volgens mij nog in de luiers...
- Zeeman, een reportage van onze mislukte expeditie naar het Zeeman filiaal op Curacao. Deze sluit op zaterdag namelijk reeds om vijf uur.
- Badge, Casa's beslommeringen om aan een badge te geraken, zodat hij zich vrijelijk door ons high-tech gebouw kan bewegen.
- Tot Slot, met de hiernaast afgebeelde Liselotte, waarmee het nieuws toch nog fleurig wordt afgesloten.
Enjoy!
